Опис
Програма обміну досвідом та налагодження партнерства з Німеччиною для керівників підприємств із зовнішньо-економічним потенціалом різних секторів економіки за підтримки Федерального міністерства економіки і енергетики Fit for Partnership with Germany, що реалізує GIZ і фінансується німецькою стороною.
На разі відкритий набір на групи у сферах сільського господарства та харчової промисловості. Мова програми: англійська.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Цільовою групою є менеджери середньої та вищої ланки, що представляють:
І. підприємства сільського господарства:
- виробники та постачальники сільськогосподарської продукції, в тому числі на міжнародні ринки;
- виробники та постачальники аграрної еко-продукції, в тому числі що здійснюють поставки на закордонні ринки;
- компанії аграрного сектору, що виробляють обладнання та технології для тваринництва, птахівництва, рослинництва, рибного та лісового господарства та первинної переробки сільськогосподарської продукції;
- підприємства, що займаються постачанням, консультуванням сільгоспвиробників та лізингом сільгоспобладнання.
ІІ. підприємства харчової промисловості:
- виробники молочної продукції;
- м’ясної продукції;
- плодоовочевої продукції;
- борошномельно-круп’яної продукції;
- хлібобулочної продукції;
- кондитерської, масложирової продукції та інших напрямків харчової продукції.
Підприємства зацікавлені у співпраці з бізнесом Німеччини та налагодженні контактів з виробниками технологічного обладнання харчової промисловості, механізації та автоматизації процесів виробництва, упаковки, зберігання та транспортування продуктів харчування. А також зацікавлені у виході на ринок Німеччини та інших видах співробітництва.
ВИМОГИ
Досвід роботи в сфері економіки та підприємництва щонайменше 2 роки.
Рівень володіння англійською (економічна, виробнича, спеціальна термінологія), залежно від напряму, достатній для комунікації та ведення переговорів.
Можливість ведення переговорів у Німеччині.
ПРО ПОСЛУГУ
Програма пропонує можливості для вдосконалення компетенцій керівників та менеджерів підприємств та організацій щодо активної діяльності на міжнародному рівні та знайомства з потенційними діловими партнерами з Німеччини.
Ключові цілі:
- кооперація з німецьким бізнесом – інструмент підтримки ЗЕД підприємств країн-партнерів;
- розвиток управлінських компетенцій у сфері міжнародної кооперації, зокрема для кооперації з німецьким бізнесом.
Учасники Програми отримують можливість:
- встановити контакти з німецькими компаніями і знайти надійних партнерів; набути інформацію про можливості збуту своєї продукції в Німеччині;
- ознайомитися з Німеччиною як економічним партнером на її території; ознайомитися з німецькими компаніями зсередини;
- безпосередньо ознайомитися з обладнанням, матеріалами і технологіями німецьких компаній та придбати необхідне;
- набути міжкультурні управлінські компетенції, що допомагають налагодити співпрацю з німецькими компаніями;
- набути практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами;
- стати частиною міжнародної бізнес-спільноти з ексклюзивним виходом на випускників з 19 країн – партнерок Програми різних сфер діяльності (більше 17.000).
ПРОГРАМА
1. Онлайн-модуль – орієнтовний загальний час усього он-лайн-модуля – до 6 тижнів (2-3 дні на тиждень по 2-3 години).
– Під час інтерактивних тренінгів (а також колегіального консультування, менторінгу, взаємного коучінгу, онлайн-соціалізації, Flipped Classroom та інших форм взаємодії) керівники вдосконалюють свої компетенції у сфері міжнародного економічного співробітництва, щоб стати добре підготовленими для партнерства з німецькими компаніями. Отримані компетенції уможливлюють їхнє використання також для виходу на ринки інших країн.
2. «Живий» модуль протягом двох тижнів: у Німеччині з візитами на німецькі підприємства, відвідини виставок, хабів, продовження В2В переговорів.
Довгострокове співробітництво вимагає від бізнес-партнерів економічної стабільності. Учасники обмінюються досвідом з представниками німецьких компаній, що дає їм можливість успішно впроваджувати модернізації у власній компанії: тобто візити на німецькі підприємства є обов’язковою складовою Програми.
Програма підтримує учасників програми у встановленні або поглибленні контактів з німецькими компаніями. Переговори про започаткування кооперації (B2B) служать для виявлення інтересів співпраці та пропонують різноманітні можливості для спілкування та обміну досвідом з представниками німецьких компаній.
Програма (порядок денний) для групи конкретної галузі/ напрямку формується поступово – через вивчення потреб, цілей, ідей кожного потенційного учасника групи і остаточно формується за три- два тижні до початку сесії.
Докладніше про цей грант ukraine.managerprogramm.de
Відгуки
Відгуків немає, поки що.